In het kort
- Collegegeld thuisstudie
- 3 x € 429,00
- Collegegeld klassikaal
- 3 x € 479,00
- Studieduur
- 3 maanden
- Type
- Masterclass
- Diploma
- Masterclass Marketing and customer relations
- Onderdeel uit
- Master of Business Administration (MBA)
De masterclass Marketing and customer relations is een goede keuze voor professionals die hun marketingkennis in korte tijd op strategisch niveau willen brengen. In deze korte opleiding leer je alles over het opstellen, implementeren en uitvoeren van een strategisch marketingbeleid. Ook leer je waardevolle en duurzame klantrelaties opbouwen en onderhouden.
De masterclass besteedt o.a. aandacht aan strategische marktverkenning, strategische interne en externe analyses, consumentengedrag, het bepalen van assortimentsbeleid en marktpropositie. Ook wordt uitgebreid ingegaan op customer portfolio-management en key accountmanagement. Je leert een integraal strategisch marketingplan ontwikkelen en omzetten naar een geïntegreerde aanpak voor de uitvoering van het marketingbeleid.
In de masterclass volg je een onderdeel uit de opleiding Master of Business Administration. Succesvolle afronding biedt bij doorstroming naar de MBA mogelijkheid tot vrijstelling voor de inhoudelijk overeenkomende module. Je dient in dat geval wel aan de aanvullende vooropleidingseisen van de MBA te voldoen.
Daarom kies je voor Masterclass Marketing and customer relations
- In korte tijd marketingkennis op strategisch niveau.
- Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
- Biedt mogelijkheid tot vrijstelling bij doorstroming naar de MBA-opleiding.
- Naar keuze thuis of klassikaal te volgen.