HBO-bachelor Commerciële Economie - Specialisatie accountmanagement

  • Flexibel studeren
  • Je docent is 24/7 bereikbaar
Beoordeling LOI:
 
 
 

€ 249,-

Beoordeling LOI:
 
 
 

HBO-bachelor Commerciële Economie - Specialisatie accountmanagement

  • Directe koppeling met de praktijk.
  • Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
  • Breed en volledig programma.
  • Keuze uit vier specialisaties.
Erkenningen en samenwerkingen:
ITK Ministerie van O, C en W
Studiemethode

€ 249,- p/m

Meer informatie

Kostenoverzicht

Betaal ineens of per jaar en ontvang 0 euro korting!

Betaal ineens of per jaar en ontvang 268 euro korting!

De getoonde kosten zijn inclusief:

  • Collegegeld en lesmateriaal
  • LOI-examenkosten
  • Eénmalig inschrijfgeld

Kostenberekening per

Collegegeld 36 x € 249,-

Examengeld 36 x € 99,-

Inschrijfgeld* € 75,-

Te betalen per maand € 348,-

College- en examenkosten per jaar € 4.176,-

Inschrijfgeld* € 75,-

Korting jaarbetaling - € 268,90

Te betalen 1e jaar (incl. korting) € 4.161,35

Te betalen 2e jaar (incl. korting) € 4.086,35

Te betalen 3e jaar (incl. korting) € 4.086,35

College- en examenkosten € 12.528,-

Inschrijfgeld* € 75,-

Korting betaling ineens - € 268,90

Totaal te betalen (incl. korting) € 12.334,10

* Te voldoen in de eerste termijn

Ik wil mij direct inschrijven

Betaal ineens of per jaar en ontvang 268 euro korting!

Algemene informatie

In het kort

Collegegeld thuisstudie
36 x € 249,00
Studielast
240 EC's
Type
HBO-bachelor, flexibel deeltijdonderwijs
Diploma
HBO-bachelorgetuigschrift
Erkenningen
NVAO, ministerie van OCW, ITK, Cedeo

Als accountmanager bouw je op proactieve wijze een relatie met klanten op, onderhoud je deze relaties en bouw je deze steeds verder uit. Een belangrijke rol! Een goede en duurzame relatie met klanten draagt immers in grote mate bij aan het bedrijfsresultaat. Heb jij een commerciële instelling, denk je graag mee met de klant en ambieer je een functie als accountmanager? Dan is deze opleiding HBO Commerciële Economie, met als specialisatie Accountmanagement, een hele goede keuze. Je leert het verschil te maken bij klanten en wordt perfect voorbereid op een commerciële functie op managementniveau.

Je volgt in deze opleiding een breed en actueel programma. Zo leer je o.a. over sales, marktonderzoek, strategische marketing, identiteit en imago en customer loyalty engagement. In de specialisatie Accountmanagement verdiep je je in onderwerpen als acquisitie en relatiebeheer, brand management en business marketing. Ook is er aandacht voor internationaal ondernemen. Je doet een stevige theoretische basis op en vertaalt deze meteen naar de beroepspraktijk voor een optimaal leerrendement. Na afloop van de HBO-bachelor Commerciële Economie - Specialisatie Accountmanagement mag de titel Bachelor of Science (BSc) gevoerd worden. Een waardevol bewijs van je kennis en kunde!

Naast de specialisatie Accountmanagement, kan ook gekozen worden voor de specialisatie Marketingmanagement.

Daarom kies je voor de opleiding HBO-bachelor Commerciële Economie - Specialisatie accountmanagement

  • Flexibel via thuisstudie, goed te combineren met een baan.
  • Inclusief alle benodigde vakliteratuur.
  • Begeleiding door professionals met veel ervaring in de praktijk.
  • Examen doen waar en wanneer je wilt.
  • Veel aandacht voor jouw professionele ontwikkeling.
  • Geaccrediteerd door de NVAO, dus van gegarandeerde kwaliteit.
  • Behaal een erkend HBO-bachelorgetuigschrift en de titel Bachelor of Science (B Sc).

NVAOMinisterie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

Doelgroep en toelating

Doelgroep en beroep

Bij een bedrijf dat succesvol wil zijn in de markt, moet de klant centraal staan. Weten wat de klant wil en dit vertalen naar producten die nét even anders zijn dan vergelijkbare producten van andere bedrijven. Bovendien moet er ruim aandacht zijn voor klantrelaties. Hoe werf je klanten en hoe bouw je een blijvende relatie met hen op? Na afloop van de HBO-bachelor Commerciële economie (CE) – specialisatie Accountmanagement beschik je over brede marketingkennis en kun je als succesvol accountmanager aan de slag. Het diploma biedt ruime perspectieven op de arbeidsmarkt. Want commercieel denken en handelen is in elk bedrijf en in elke branche onmisbaar.

Je volgt deze opleiding via flexibel deeltijdonderwijs. Deeltijdopleidingen zijn bij uitstek geschikt voor professionals die een opleiding willen volgen naast een baan.

Ontdek de arbeidsmarkt

Als accountmanager houd je je bezig met verschillende soorten (markt)onderzoek, reclame, pr, het introduceren van nieuwe producten of sales. Je bent verantwoordelijk voor een klantengroep binnen een bedrijf of organisatie. In deze klanten wordt op verschillende manieren geïnvesteerd, o.a. door het geven van advies en met hen mee te denken.

De HBO-bachelor Commerciële economie – specialisatie Accountmanagement is interessant voor iedereen die zich op het gebied van sales- en accountmanagement wil ontwikkelen op HBO-niveau. Met het diploma HBO Commerciële economie kun je terecht bij uiteenlopende organisaties, profit- of non-profitinstellingen, in de producten- of de dienstensector, de consumentenmarkt of business-to-business. Veel afgestudeerden vinden werk als accountmanager, brandmanager, online marketeer, product manager of marketing manager.

Toelating

Je kunt je direct inschrijven voor deze opleiding als je beschikt over een van de onderstaande diploma’s of bewijzen:

  • HAVO-diploma
  • VWO-diploma
  • MBO 4-diploma
  • Propedeusegetuigschrift (HBO of WO)
  • Diploma kort HBO-programma LOI Hogeschool
  • Diploma Associate degree (Ad)
  • Behaalde 21+-toets

Toelating op grond van een kort HBO-programma

Met een kort HBO-programma laat je zien het niveau van een bachelor aan te kunnen. Ieder kort HBO-programma van LOI Hogeschool geeft recht op toelating tot deze opleiding, mits je 21 jaar of ouder bent.

Wel raden we je aan om een kort HBO-programma te kiezen met één of meer modules uit deze bachelor. Bijvoorbeeld de opleiding HBO Marketing. Je behaalt dan niet alleen een waardevol diploma, maar kunt dit bij doorstroming meteen inbrengen om vrijstelling aan te vragen voor de inhoudelijk overeenkomende module(s). De investering verdient zich dus dubbel terug!

21+-toelatingsexamen

Het 21+ toelatingsexamen toetst of je het niveau van een HBO-bacheloropleiding aan kunt en bestaat uit meerkeuzevragen op het gebied van taal, rekenen en logica. Naar aanleiding van de uitslag krijg je een advies van de toelatingscommissie van LOI Hogeschool of je wel of niet met de opleiding van je keuze kunt starten. Het toelatingsexamen kan iedere werkdag digitaal worden afgelegd op ruim 20 verschillende locaties in Nederland. Op de dag van het examen moet je minimaal 21 jaar zijn.

Klik hier om je aan te melden voor het 21+ toelatingsexamen.

Kosten

De kosten voor het examen bedragen € 75,-. Als je slaagt voor het examen kun je starten met een HBO-opleiding van LOI Hogeschool en wordt dit bedrag in mindering gebracht op het collegegeld. Ben je gezakt voor het examen, dan kun je een herkansing aanvragen.

Oefenen

Het toelatingsexamen toetst algemene kennis en vaardigheden. Je hoeft hier in principe niet voor te leren. Wil je toch oefenen om je voor te bereiden op het 21+ toelatingsexamen? Er zijn op internet verschillende toetsen en tests te vinden waarmee je kunt oefenen. Voor het taal- en rekenniveau kun je zoeken op oefentoetsen op niveau 3F. Daarnaast kun je door het doen van online intelligentietests inzicht en logica oefenen.

Extra tijd nodig?

Heb je dyslexie, dyscalculie of denk je om een andere reden recht te hebben op meer tijd? Dan is het mogelijk om extra tijd aan te vragen voor het examen. Stuur in dat geval je NAW-gegevens, plus een medische verklaring van dyslexie of dyscalculie, naar examenbureau@loi.nl. Je medische verklaring wordt vervolgens gecheckt, waarna het examenbureau contact met je opneemt over het boeken en betalen van het examen.

De opleiding

Inhoud van de opleiding

De bacheloropleiding HBO Commerciële Economie - Specialisatie Accountmanagement biedt een breed programma. Je doet uitgebreide kennis op en koppelt deze direct aan de praktijk.

Propedeuse

In de propedeuse maak je nader kennis met het werkveld en de mogelijkheden die je hier hebt. Ook is er aandacht voor de belangrijkste onderwerpen op het gebied van marketing. Zo leer je bijvoorbeeld over sales, marketingcommunicatie en bedrijfseconomie.

Hoofdfase

In de hoofdfase verbreed en verdiep je je kennis. Je volgt bijvoorbeeld modules over marktonderzoek & big data, digital marketing, marketing intelligence, customer loyalty, strategische marketing en marketing accountability. In de specialisatie Accountmanagement richt je je volledig op het vak dat je straks gaat uitoefenen. Je leert bijvoorbeeld over relatiebeheer en business marketing.

Afstudeerfase

In de afstudeerfase versterk je je onderzoeksvaardigheden en voer je een afstudeeropdracht uit.

Praktijkopdrachten

Tijdens de opleiding voer je regelmatig praktijkopdrachten uit, die goed aansluiten bij de actualiteit in het vakgebied. Dat kan in de meeste gevallen gewoon binnen je eigen organisatie of werkomgeving. Vaak lever je bij zo’n opdracht meteen bijzonder interessante producten op, waar de organisatie ook echt iets aan heeft. Een win-winsituatie dus!

Onderzoeksvaardigheden

De opleiding besteedt veel aandacht aan het doen van praktijkgericht onderzoek. Een belangrijke competentie voor HBO’ers! Je bouwt je onderzoeksvaardigheden in de loop van de opleiding steeds verder uit.

Specialisatie Accountmanagement

Naast de clusters die in de propedeuse en hoofdfase zijn behandeld, wordt aan het einde van de opleiding de specialisatie Accountmanagement gevolgd. Deze specialisatie leidt op tot functies binnen marketing- en accountmanagement. Er wordt veel belang gehecht aan inzicht in het verkoopproces maar ook aan het onderhouden van relaties. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan: het omgaan met informatie, klantsystemen, het meten van prestaties, het verwerken van klantinformatie en vaardigheden als acquisitie en relatiebeheer.

Het is altijd mogelijk om tijdens de studie HBO Commerciële economie over te stappen naar de specialisatie Marketingmanagement.

Contactdagen

Bij deze opleiding horen een aantal verplichte contactdagen. Tijdens deze dagen werk je gericht aan verdieping van je kennis en versterking van je vaardigheden. Daarbij word je begeleid door een ervaren docent. De contactdagen zijn bovendien een mooie gelegenheid om je medestudenten te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen!

De contactdagen vinden op locatie of online via virtual classrooms plaats. Aan het bijwonen van deze dagen zijn geen extra kosten verbonden.

Inclusief vakliteratuur

Alle benodigde (deels Engelstalige) vakliteratuur is inbegrepen bij het collegegeld. Je hoeft zelf geen boeken meer aan te schaffen.

Studieprogramma en leeruitkomsten

Het studieprogramma van de opleiding HBO Commerciële Economie – specialisatie Accountmanagement bestaat uit een propedeuse, een hoofdfase en een afstudeerfase en is opgebouwd uit clusters van 30 studiepunten (EC's). De meeste clusters worden afgesloten met een praktijkintegratiemodule. In deze modules combineer je de opgedane kennis en pas je deze toe in een praktijksituatie. Ieder cluster leidt tot een duidelijk herkenbare leeruitkomst. Zo is voor jou en je (toekomstige) werkgever meteen duidelijk wat je weet en kunt. Je leest meer over de leeruitkomst door op een clusternaam te klikken. De inhoud van een module wordt zichtbaar door op een modulenaam te klikken.

Bekijk het studieprogramma van de propedeuse

Module EC's

Cluster 1: Oriëntatie marketing en sales (30 EC)

Cluster 1: Oriëntatie marketing en sales (30 EC)

Je doet kennis op van de belangrijkste onderwerpen op het gebied van marketing. Zo leer je bijvoorbeeld over het marketingmixbeleid, productbeleid en sales, macro, meso en micro aspecten en marketingorganisatie.
30
MarketingMarketing
Deze module biedt een brede basis in het vakgebied marketing. Onderwerpen die aan bod komen zijn: marketingconcept, marketingplanning, marketingstrategie, markt- en vraagbegrippen, marketinginstrumenten en toepassingsgebieden.
5
Inleiding SalesInleiding Sales
Sales is een vak apart. Een vak dat met de snelle groei van internet bovendien sterk ontwikkeld is en geprofessionaliseerd is. In deze module maak je kennis met sales, koopprocessen en gedragingen, modellen, planningen en gesprekstechnieken. Na afronding ben je in staat om de opgedane kennis en inzichten toe te passen in een verkoopomgeving.
5
Algemene beroepsoriëntatieAlgemene beroepsoriëntatie
In de module Algemene beroepsoriëntatie leer je om je persoonlijke ontwikkeling vorm te geven in relatie tot de professionele beroepsomgeving waarin je werkt (of gaat werken). Je leert om als professional naar jezelf en naar je beroepsomgeving te kijken.
5
Management en organisatieManagement en organisatie
De wijze waarop een organisatie is gestructureerd is sterk bepalend voor het succes van de organisatie. In deze module leer je daarom over organisatie-indelingen, organisatie-structuur, groeifasen van organisaties, bedrijfswetgeving en ondernemingsvormen, managementtheoriën, duurzaamheid en MVO.
5
Oriëntatie bedrijfseconomieOriëntatie bedrijfseconomie
Deze module biedt inzicht in de basisbegrippen uit de bedrijfseconomie. Zo leer je onder andere onderscheid maken tussen verschillende soorten kosten. Ook het opstellen van de balans en de resultatenrekening van een organisatie komt aan bod. Daarnaast leer je kostprijzen opstellen en doe je kennis op over de financiering van een organisatie.
5
Praktijkintegratie Oriëntatie Marketing en SalesPraktijkintegratie Oriëntatie Marketing en Sales
In de praktijkintegratiemodule pas je de opgedane theorie toe in een praktische context. Hierbij werk je aan het verder ontwikkelen van algemene competenties en specifieke beroepscompetenties. Ook onderzoeksvaardigheden zijn hierbij van belang. De praktijkintegratieopdracht sluit aan bij de leeruitkomst van het desbetreffende cluster. In deze module stel je een rapportage op over de actuele marketing- of salesactiviteiten op tactisch/operationeel niveau en leg je een relatie met ontwikkelingen in de externe omgeving aan de hand van een desk research.
5

Cluster 2: Marketingcommunicatie

Cluster 2: Marketingcommunicatie

Dit cluster leert je om op basis van communicatiemodellen effectief te communiceren met interne en externe doelgroepen. Daarbij valt bijvoorbeeld te denken aan marketingdoelgroepen of andere doelgroepen die invloed hebben op het beleid van de organisatie. Je onderzoekt de effectiviteit van voornamelijk de externe communicatie van de organisatie.
30
Effectief communicerenEffectief communiceren
In deze module leer je je mondeling en schriftelijk correct en effectief te kunnen uitdrukken. Je bent in staat een tekst te begrijpen, te produceren of samen te vatten binnen een steeds intercultureler wordende context.
5
MarketingcommunicatieMarketingcommunicatie
In deze module maak je kennis met de verschillende vormen van marketingcommunicatie, zoals sponsoring, reclame en social media. Je leert hoe je op basis van een marketingplan een marketingcommunicatieplan opstelt. Hierbij formuleer je SMART-communicatiedoelen en stel je een planmatige aanpak voor de marketingcommunicatie op. Tot slot gaat de module in op het onderscheiden en verwoorden van unieke verkoop- en aankoopargumenten, het segmenteren van de doelgroep en het positioneren van een merk, product of dienst.
5
Zakelijk EngelsZakelijk Engels
In de zakenwereld is Engels de voertaal. In deze module leer je het Engels dat je nodig hebt in het bedrijfsleven. Denk onder andere aan de specifieke termen en het taalgebruik om te onderhandelen, ideeën te presenteren of zakelijke afspraken te maken. Ook aan eventuele culturele verschillen tussen zakenpartners wordt aandacht besteed.
10
Inleiding onderzoek doenInleiding onderzoek doen
Het doel van de module ‘Inleiding onderzoek doen’ is het aanleren van de basisvaardigheden die van toepassing zijn bij alle vormen van onderzoek in het HBO-werkveld. Deze vaardigheden bestaan uit: een onderzoekende houding, het toepassen van kennis uit het onderzoek van anderen en het zelf onderzoek doen (en dit kritisch beschouwen middels evaluatie en reflectie).
5
Praktijkintegratie marketingcommunicatiePraktijkintegratie marketingcommunicatie
In de praktijkintegratiemodule pas je de opgedane theorie toe in een praktische context. Hierbij werk je aan het verder ontwikkelen van algemene competenties en specifieke beroepscompetenties. Ook onderzoeksvaardigheden zijn hierbij van belang. De praktijkintegratieopdracht sluit aan bij de leeruitkomst van het desbetreffende cluster. De opdracht in deze module is gericht op het schrijven van een rapportage over de actuele marketing- en salesactiviteiten van een organisatie op operationeel/tactisch niveau. Met behulp van de gestructureerde aanpak van de desk research leg je een relatie met de ontwikkelingen in de externe omgeving.
5
Totaal Propedeuse 60


Bekijk het studieprogramma van de hoofdfase

Module EC's

Cluster 3: Marketing intelligence

In dit cluster leer je project management technieken eigen maken en leiding geven aan marketing projecten. Ook leer je implicaties over de lange en korte termijn aangeven en kennismanagement in te zetten. Na afloop van dit cluster toon je aan over kennis te beschikken met betrekking tot marktonderzoek, zoals customer insight en daarbij kun je alle aspecten van marketing intelligence toepassen binnen de eigen organisatie.
30
Marketing – Verdieping Marketing – Verdieping
De economie is constant in beweging. Het marketingvak is dan ook zeer dynamisch. Deze module biedt een verdieping op de module Inleiding marketing en versterkt je kennis op marketinggebied. Je leert onder andere over marktonderzoek, marketinginstrumenten, online marketing, internationale marketing, financiële en portfolio-analyse, de SWOT-analyse en marketingstrategie.
5
Digital marketing Digital marketing
De module Digitale marketing biedt een grondige kennismaking met de mogelijkheden en middelen van online marketing. Na afronding ben je in staat de diverse technieken toe te passen.
5
Marktonderzoek & big data Marktonderzoek & big data
Deze module biedt een brede basis op het gebied van marktonderzoek op basis van analyse van o.a. grote hoeveelheden data. Je leert signaleren wanneer een marktonderzoek ingezet kan worden en je leert aan de hand van marktonderzoek en uit analyses uit big data vaststellen wat de wensen en behoeften zijn van huidige en potentiële afnemers.
5
Customer insight & personalisatie Customer insight & personalisatie
Tijdens deze module krijg je inzicht in de factoren die invloed hebben op het consumentengedrag. Op basis hiervan ga je verschillende scenario’s formuleren en deze vertalen naar de inzet van marketinginstrumenten in de verschillende fasen van het consumentenbeslissingsproces.
5
Contentmarketing Contentmarketing
Het bieden van relevante mediacontent wordt steeds belangrijker om een publiek te vinden en te binden aan een organisatie. In deze module maak je kennis met contentmarketing. Je leert welke verschillende vormen, toepassingsgebieden en contenttoepassingen er zijn. Ook leer je hoe je hier zelf een plan voor kunt opstellen en leer je zelf relevante content (bijvoorbeeld in de vorm van een vlog of een blog) maken.
5
Praktijkintegratie Marketing intelligence Praktijkintegratie Marketing intelligence
In de praktijkintegratiemodule pas je de opgedane theorie toe in een praktische context. Hierbij werk je aan het verder ontwikkelen van algemene competenties en specifieke beroepscompetenties. Ook onderzoeksvaardigheden zijn hierbij van belang. De praktijkintegratieopdracht sluit aan bij de leeruitkomst van het desbetreffende cluster. In deze opdracht stel je aan de hand van de probleemomschrijving, die betrekking heeft op de marketing en sales activiteiten, een onderzoeksvraag op en formuleer je de daarmee samenhangende deelvragen. In een deelvragenmatrix komt tot uitdrukking welke vragen via welke onderzoeksmethode worden onderzocht, zoals desk- of fieldresearch en primaire of secundaire bronnen. De onderzoeksresultaten en verantwoording worden weergegeven in een onderzoeksrapport.
5

Cluster 4: Creëren van klantwaarde

Na afronding van dit cluster ben je goed op de hoogte van digitale marketing en kun je dit adequaat toepassen. Je leert onder andere de verschijningsvormen van digitale marketing verbinden met het belang van de organisatie, past corporate identity en branding toe en draagt verantwoordelijkheid voor de uitgevoerde marketingacties.
30
Strategische marketing Strategische marketing
Informatie over deze module volgt tijdens de opleiding.
5
Waardepropositie ontwerpWaardepropositie ontwerp
Informatie over deze module volgt tijdens de opleiding.
5
Customer loyalty engagement Customer loyalty engagement
Hoe zorg je dat je klanten trouw blijven aan jouw organisatie? Dat is de vraag waar het in deze module om draait. Je doet basiskennis op op het gebied van customer loyalty engagement. Na afronding ben je in staat om op operationeel niveau de noodzaak en consequenties van CRM-toepassingen in een organisatie te overzien en het klantcontactproces te optimaliseren.
5
Omnichannel marketing Omnichannel marketing
In dit onderdeel doe je kennis en inzicht op van distributiekanalen, kanaalstructuren, kanaalconflicten en de relatie van marketing management met supply chain management.
5
Identiteit en imago Identiteit en imago
In deze module verwerf je conceptuele vaardigheden met betrekking tot het analyseren van de begrippen identiteit en imago, waardoor je enerzijds adviezen kunt geven in reputatiemanagement van een organisatie en anderzijds een basis van een gewenst imago kunt creëren. Je kunt hierdoor optreden als gesprekspartner van opdrachtgevers ten aanzien van communicatiegerichte werkzaamheden.
5
Praktijkintegratie Creëren van klantwaarde Praktijkintegratie Creëren van klantwaarde
In de praktijkintegratiemodule pas je de opgedane theorie toe in een praktische context. Hierbij werk je aan het verder ontwikkelen van algemene competenties en specifieke beroepscompetenties. Ook onderzoeksvaardigheden zijn hierbij van belang. De praktijkintegratieopdracht sluit aan bij de leeruitkomst van het desbetreffende cluster. In deze opdracht stel je een klantoverzicht op. Dit overzicht kan een klantenpyramide zijn of een 20-80 overzicht. Naast de geeft je advies om de klantwaarde te vergroten, zowel vanuit het perspectief van de klant als de organisatie. Hierbij maak je gebruik van bijvoorbeeld branding en digital marketing.
5

Cluster 5: Management & organisatie

In dit cluster verbind je (internationale) klanten met behulp van customer loyality engagement voor langere tijd aan de marketingactiviteiten van de organisatie. Je leert (internationale) toeleveranciers motiveren om zaken te doen, je leert langdurige en duurzame relaties met hen aangaan en krijgt kennis over hoe je deze relaties door de inzet van adviesvaardigheden beïnvloedt.
30
Kennismanagement Kennismanagement
Tijdens deze module staan vragen als: wat is kennismanagement, wat is de toegevoegde waarde van kennismanagement en op welke manieren kan kennismanagement toegepast worden in de praktijk centraal.
5
Inkoop en leveranciers Inkoop en leveranciers
Hoe zorg je ervoor dat de juiste producten op de juiste plaats van de juiste kwaliteit op de juiste tijd in de juiste hoeveelheden tegen de juiste prijs beschikbaar zijn? In dit onderdeel wordt het uitgebreid besproken.
5
Projectmanagement Projectmanagement
Projectmatig werken wordt meer en meer (h)erkend als een efficiënte, doelgerichte werkwijze. Door de snelle ontwikkelingen in de maatschappij en de vele veranderingen op alle denkbare gebieden worden veel van dergelijke eenmalige en complexe activiteiten noodzakelijk. Om deze activiteiten op een effectieve en efficiënte manier binnen de gestelde tijd en binnen het gestelde budget uit te voeren wordt vaak gekozen voor een eenduidige aanpak: projectmanagement. Tijdens de module Projectmanagement maak je kennis met de theoretische en praktische kanten van projectmanagement.
5
Adviesvaardigheden Adviesvaardigheden
Deze module leert je om een professioneel advies uit te brengen. Daarbij komen alle stappen van het adviestraject aan bod. Van het bepalen van behoeften en het doen van vooronderzoek, tot het implementeren van het advies en het afsluiten en evalueren van het adviestraject met de opdrachtgever. Daarnaast wordt besproken wat de taken zijn van een externe en interne adviseur en welke ethische aspecten belangrijk zijn bij het werk van een adviseur.
5
Marketing accountabilityMarketing accountability
Tijdens de module Marketing accountability staan vragen als: wat is marketing accountability, wat is de toegevoegde waarde van marketing accountability en op welke manieren kan marketing accountability toegepast worden in de praktijk centraal.
5
Praktijkintegratie management & organisatie Praktijkintegratie management & organisatie
In de praktijkintegratiemodule pas je de opgedane theorie toe in een praktische context. Hierbij werk je aan het verder ontwikkelen van algemene competenties en specifieke beroepscompetenties. Ook onderzoeksvaardigheden zijn hierbij van belang. De praktijkintegratieopdracht sluit aan bij de leeruitkomst van het desbetreffende cluster.
5

Cluster 6: Specialisatie Accountmanagement

Vind jij het contact met klanten heel belangrijk? Dan is de specialisatie Accountmanagement aan te raden. Tijdens dit cluster breng je de koopprocessen in kaart en ga je succesvolle relaties met afnemers aan. Verder los je op creatieve wijze en op management niveau klantproblemen op.
30
Accountmanagement Accountmanagement
De module Accountmanagement geeft een basis voor het opstellen van een accountplan en het geven van leiding aan een accountteam.
5
Brandmanagement Brandmanagement
In deze module leer je principes en modellen op gebied van merkmanagement toelichten aan de hand van het proces van merkontwikkeling, merkmeerwaarde en het onderhouden en uitbouwen van een merk. Verder leer je meer over de principes van het toepassen van een situatieschets voor merkontwikkeling en merkmeerwaarde meten en analyseren.
5
Acquisitie en relatiebeheer Acquisitie en relatiebeheer
De module Acquisitie en relatiebeheer behandelt de vaardigheden die nodig zijn om nieuwe klanten te werven en bestaande te behouden. De module gaat over het herkennen, ontwikkelen en toepassen van verkoopvaardigheden met als doel een betere beheersing van deze vaardigheden.
5
Internationaal ondernemen Internationaal ondernemen
Informatie over deze module volgt tijdens de opleiding.
5
Business marketing Business marketing
Informatie over deze module volgt tijdens de opleiding.
5
Praktijkintegratie Specialisatie Accountmanagement Praktijkintegratie Specialisatie Accountmanagement
In de praktijkintegratiemodule pas je de opgedane theorie toe in een praktische context. Hierbij werk je aan het verder ontwikkelen van algemene competenties en specifieke beroepscompetenties. Ook onderzoeksvaardigheden zijn hierbij van belang. De praktijkintegratieopdracht sluit aan bij de leeruitkomst van het desbetreffende cluster. In deze opdracht adviseer je op basis van een eigen gemaakte klantenanalyse op welke wijze klanten worden beheerd, hoe deze worden behouden, hoe om te gaan met verschillen en hier oplossingen voor te geven, hoe nieuwe klanten worden geworven en er eventueel gebruik gemaakt wordt van nieuwe verkoopkanalen.
5

Cluster 7: Stage

30  
StageStage
Tijdens de stage leer je werken in de praktijk, voer je praktijkopdrachten uit en ontwikkel je belangrijke vaardigheden. Bij de start van de stage wordt een stageplan gemaakt, waarin de leerdoelen op het niveau van de algemene HBO-competenties zijn opgenomen. Tijdens de stage zijn er twee functioneringsgesprekken over de voortgang/realisatie van het stageplan. Ter afronding van de stage wordt een stageverslag geschreven.
30

Cluster 8: Afstuderen

30  
PortfolioPortfolio
Gedurende de gehele opleiding leg je een digitaal portfolio in. Hierin maak je je ontwikkeling inzichtelijk. Bij het portfolio krijg je ondersteuning van de opleidingscoach.
5
Verdieping onderzoeksvaardigheden en adviesvaardighedenVerdieping onderzoeksvaardigheden en adviesvaardigheden
Informatie over deze module volgt tijdens de opleiding.
5
AfstudeeronderzoekAfstudeeronderzoek
Tijdens de afstudeeropdracht komt het volgende aan de orde: het zoeken van een geschikt onderwerp en omgeving voor de afstudeeropdracht, het maken van een plan van aanpak, het uitvoeren van onderzoek, het interpreteren van de resultaten van het gedane onderzoek, het reflecteren op het gehele proces (zowel op het onderzoek zelf, als op de interpretatie van de resultaten), het onderbouwd en logisch presenteren van de resultaten van het onderzoek in een verzorgd format inclusief conclusies en aanbevelingen.
20
Totaal Hoofdfase 180
Totaal HBO-bachelor Commerciële Economie - Specialisatie accountmanagement 240
 

Stage en werkplek

De opleiding besteedt veel aandacht aan het toepassen van je kennis in de praktijk. Zo worden de meeste clusters afgerond met een praktijkintegratiemodule, waarin je de theorie toepast in een praktische context.

Daarnaast omvat de opleiding een praktijkleerperiode (stage). Tijdens deze periode werk je aan de ontwikkeling of versterking van je competenties. Dit doe je in een voor de opleiding relevante werkomgeving. Vaak kan dit je eigen werkplek zijn, of een andere afdeling binnen de organisatie waar je werkzaam bent.

Om praktijkervaring op te doen en de praktijkintegratiemodules succesvol te kunnen doorlopen, moet je op dat moment dus beschikken over een geschikte werkplek.

Wat is een geschikte werkplek

Werk je al in een voor de opleiding relevante werkomgeving? Of biedt je werkgever je de mogelijkheid om op een geschikte afdeling praktijkervaring op te doen en de praktijkintegratieopdrachten uit te voeren? Dan kun je zowel de praktijkperiode als de opdrachten hier volbrengen.

Heb je geen relevante werkplek? Dan zul je voor het uitvoeren van de praktijkintegratieopdrachten en het doorlopen van de praktijkperiode op zoek moeten naar een aparte werkplek.

Of je werksituatie de noodzakelijke praktijkervaring voor de door jou gekozen studie kan leveren, wordt beoordeeld door docenten van LOI Hogeschool.

Beoordeling tijdens de praktijkperiode

Tijdens de praktijkperiode beoordeelt de docent onder meer het praktijkplan, de functioneringsverslagen en het eindverslag. Ook vindt er telefonisch overleg plaats met zowel jou als student als met je begeleider op de werkplek.

Examens en diploma

Examens, portfolio en afstuderen

Elke module wordt afgerond en getoetst, bijvoorbeeld met een (flexibel) examen of een praktijkopdracht. De meeste clusters worden daarnaast ook afgesloten met een praktijkintegratieopdracht. Bovendien leg je tijdens de opleiding een digitaal portfolio aan. De opleiding als geheel wordt afgesloten met een afstudeerfase.

Flexibele examens kunnen iedere werkdag worden afgelegd op ruim 20 verschillende locaties in Nederland. Je kunt dus meteen examen doen wanneer je er klaar voor bent, dat scheelt een hoop tijd.

Kijk voor de examenkosten bij Studieduur en kosten.

Portfolio en afstuderen

Bij alle bacheloropleidingen leg je vanaf het begin van de studie een online portfolio aan. Het doel van het portfolio is reflectie op het leerproces gedurende de gehele opleiding. Bovendien toon je met het portfolio je professionele ontwikkeling aan. Je vindt het portfolio en de portfolio-opdrachten op LOI Campus, de online leeromgeving van de LOI.

Aan het eind van deze HBO-bacheloropleiding voer je een afstudeeropdracht uit. De afstudeeropdracht bestaat uit een combinatie van literatuuronderzoek en praktijkonderzoek. Het is de bedoeling dat de afstudeeropdracht wordt uitgevoerd in een voor de opleiding relevante werkomgeving. Tijdens een afsluitende mondelinge zitting komen zowel het portfolio als de afstudeeropdracht aan de orde. Daarbij wordt ook jouw professionele ontwikkeling gedurende de opleiding besproken. De afstudeeropdracht is de finale van de studie. Het spreekt voor zich dat je daarbij kunt rekenen op intensieve begeleiding van de docenten.

Heb je al een relevante werkplek of biedt de werkgever de mogelijkheid om de praktijkopdrachten en de afstudeeropdracht uit te voeren op een afdeling die met de studie te maken heeft? Dan kunnen werk en afstudeeropdracht in veel gevallen worden gecombineerd. Een slimme combinatie!

Diploma

De bacheloropleiding HBO Commerciële Economie – specialisatie Accountmanagement heeft het hoogst haalbare kwaliteitsstempel voor hoger onderwijs: de NVAO-accreditatie. Na afloop wordt dan ook het officiële en internationaal erkende bachelorgetuigschrift HBO Commerciële Economie (Specialisatie Accountmanagement) behaald. Op grond daarvan mag de titel Bachelor of Science (BSc) worden gevoerd.

Deze opleiding is als deeltijdopleiding geregistreerd in het CROHO onder nummer 34402.

De kwaliteitsgarantie van LOI Hogeschool

Je studeert om iets te bereiken. Dan wil je wel zeker weten dat je een opleiding volgt van hoge kwaliteit. Bij LOI Hogeschool krijg je die garantie.

Kwaliteit staat bij al onze opleidingen voorop. Niet voor niets heeft LOI Hogeschool als enige particuliere opleider, naast de NVAO-accreditatie van alle individuele bacheloropleidingen en de erkenning door het ministerie van OCW, het ITK-keurmerk behaald: hét overheidskeurmerk voor kwaliteitszorg. Bovendien zijn aan LOI Hogeschool verschillende lectoren verbonden. Zij onderhouden een (internationaal) kennisnetwerk zodat de opleiding gegarandeerd aansluit bij de nationale én internationale arbeidsmarkt. Na afloop van de opleiding heb je dan ook een diploma op zak waarmee werkgevers je graag zien komen.

NVAOMinisterie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap

NVAO-accreditatie

De NVAO-accreditatie is het hoogst haalbare kwaliteitskeurmerk voor hoger onderwijs en dé garantie dat je opleiding voldoet aan alle kwaliteitseisen, perfect aansluit op de arbeidsmarkt en internationaal erkend is. Bovendien is de NVAO-accreditatie een voorwaarde om erkende bachelor- en Ad-getuigschriften te mogen uitgeven.

De Nederlands-Vlaamse Accreditatie organisatie (NVAO) is een onafhankelijke overheidsorganisatie die de kwaliteit van het hoger onderwijs bewaakt.

ITK-keurmerk voor kwaliteitszorg

De Instellingstoets Kwaliteitszorg (ITK) is hét overheidskeurmerk voor kwaliteitszorg. LOI Hogeschool is de enige particuliere opleider met dit belangrijke keurmerk. Het ITK-keurmerk bewijst dat LOI Hogeschool de kwaliteit van haar opleidingen volledig kan garanderen. Je volgt dus een opleiding bij een hogeschool die de kwaliteit van haar onderwijs uitstekend heeft geborgd en vanuit overheidswege door een onafhankelijke organisatie goed beoordeeld is.

In februari 2020 behaalde LOI Hogeschool opnieuw voor zes jaar het ITK-keurmerk. Daarbij oordeelde het panel op alle punten positief.

"Zo’n kwaliteitsstempel krijg je niet zomaar"

De betekenis en voordelen van een ITK‑accreditatie en heldere onderwijsvisie


Lees het interview met Maaike
"Zo’n kwaliteitsstempel krijg je niet zomaar"

De betekenis en voordelen van een ITK‑accreditatie en heldere onderwijsvisie

Lees het interview met Maaike

Onze lectoren

Aan LOI Hogeschool zijn, naast alle onderwijsprofessionals, verschillende lectoren verbonden. Gepromoveerde academici met uitgebreide ervaring in het bedrijfsleven en in het doen van onderzoek. Ook beschikken zij over een groot relevant netwerk in de onderzoekswereld en de beroepspraktijk.

De lectoren leggen de verbinding tussen onderzoek, onderwijs en arbeidsmarkt. Ook verrichten zij (praktijkgericht onderzoek) t.b.v. de opleidingen van LOI Hogeschool. Daarbij ligt de focus op kennisvermeerdering en innovatie.

"Onze studenten zullen goed voorbereid zijn op de beroepspraktijk"
Gilbert Silvius

Lector bij LOI Hogeschool


Lees het interview
"Onze studenten zullen goed voorbereid zijn op de beroepspraktijk"
Gilbert Silvius

Lector bij LOI Hogeschool

Lees het interview

Studiemethode en begeleiding

Studiemethode

Thuis studeren bij de LOI: zelfstandig, maar zeker niet alleen

Wil je zelf bepalen waar, wanneer en hoe snel je studeert? Wil je alle ruimte om de opleiding goed te kunnen combineren met een baan en druk privéleven? Het kan bij de LOI. De hele studiemethode is opgezet om flexibel en tegelijkertijd zeer doelgericht te studeren. Maar zeker niet alleen, want je krijgt alle begeleiding die je nodig hebt. Opdrachten insturen en vragen stellen kan op elk moment bij je eigen docent. En zijn vaardigheden een belangrijk onderdeel van de opleiding? Dan krijg je natuurlijk praktijkdagen. Of dit ook bij jouw opleiding het geval is, lees je in de opleidingsinformatie op deze site. Dat alles bij elkaar maakt een thuisstudie bij de LOI de slimste weg naar een erkend diploma.

Maximale flexibiliteit

”Ik kan mijn studie heel goed combineren met mijn werk en gezin.”
Désirée Buenen

Studeert bij de LOI

”Ik kan mijn studie heel goed combineren met mijn werk en gezin.”
Désirée Buenen

Studeert bij de LOI

Studeren als de kinderen op bed liggen of in een “verloren” uurtje overdag? Bij de LOI past de opleiding zich aan jou aan in plaats van andersom. Je bepaalt zelf waar je studeert, wanneer en hoe lang. Je verliest geen kostbare reistijd om naar een opleidingslocatie te gaan; je hebt gewoon een eigen docent die altijd voor je klaar staat en via de online leeromgeving snel antwoord geeft op vragen.

Deeltijdonderwijs: de beste keuze voor werkenden

Bij LOI Hogeschool studeer je via flexibel deeltijdonderwijs. Deeltijdopleidingen zijn bij uitstek geschikt om te volgen naast een baan. Of je nu kiest voor klassikaal of thuis studeren, een deeltijdopleiding bij LOI Hogeschool past zich aan jou aan en is dus heel goed af te stemmen op je andere bezigheden. Bovendien is er veel ruimte voor integratie met de praktijk. Zo haal je het maximale uit de combinatie werk en studie.

De leeromgeving zorgt voor overzicht en houvast

De online leeromgeving, LOI Campus, biedt houvast en leidt je stap voor stap door je opleiding. Het duidelijke leerpad, de leertaken, oefenopdrachten, extra uitleg en video’s zorgen ervoor dat jij het overzicht houdt en je planning haalt. En dat elk uur studie efficiënt besteed is.

Daarnaast vind je op LOI Campus alle informatie die je nodig hebt en leg je er heel gemakkelijk contact met docenten en medestudenten. Ook bouw je er een persoonlijk digitaal portfolio op waarmee je de ontwikkeling van je competenties inzichtelijk maakt. Bovendien is de leeromgeving hét platform om effectief te leren met online studietools. Zo kun je bijvoorbeeld bij steeds meer opleidingen online hoorcolleges volgen of zelfs deelnemen aan live webcolleges.

Studeren vanuit het buitenland

Een thuisstudie van de LOI biedt alle flexibiliteit. Ook vanuit het buitenland studeren is dus heel goed mogelijk! De communicatie met de docent en medestudenten verloopt namelijk gewoon via internet. Ideaal voor wie (tijdelijk) in het buitenland woont of werkt. Houd er wel rekening mee dat eventuele contact- of praktijkdagen alleen in Nederland worden georganiseerd. Bij een aantal opleidingen is het bijwonen van deze dagen verplicht. De data van deze dagen zijn wel ruim van tevoren bekend, zodat je bijwoning kunt inplannen.

Professionele begeleiding

Alle begeleiding die je nodig hebt

Een opleiding volgen doe je niet alleen. Daarom krijg je altijd online begeleiding. De LOI hecht grote waarde aan de kwaliteit van haar onderwijs en werkt alleen met professionals. Topdocenten met ruime ervaring in het vakgebied van je opleiding, die je van start tot eindstreep begeleiden. Je kunt dus op elk moment rekenen op de input en ervaring van een vakspecialist, die de kennis uitstekend overdraagt, met verhelderende voorbeelden komt en een duidelijk antwoord geeft op elke vraag.

Studieduur en kosten

Studieduur en vrijstelling

De wettelijke studieduur van deze bacheloropleiding bedraagt vier jaar, op basis van 240 studiepunten (EC) en een studielast van 60 studiepunten per jaar. Bij LOI Hogeschool studeer je echter in je eigen tempo. Afhankelijk van je werkervaring, eventuele diploma’s en de tijd die je in de opleiding steekt, kan de opleiding ook sneller worden afgerond.

Je betaalt altijd maar 36 maanden collegegeld. Doe je langer over je opleiding? Geen probleem! Je mag tot maximaal zes jaar over de opleiding doen, zonder extra te betalen. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan.

Nog efficiënter studeren? Bij deze opleiding zijn vrijstellingen mogelijk. Met een vrijstelling hoef je geen examen te doen voor de desbetreffende module, bespaar je studietijd en krijg je in sommige gevallen korting op het collegegeld.

Geen langdurige verplichting

Wil je de opleiding tussentijds beëindigen? Dat kan. Als je voor de start van het nieuwe jaar opzegt, ben je geen kosten verschuldigd voor het volgende studiejaar. Voor het lopende studiejaar ben je wel een vergoeding verschuldigd. De hoogte hiervan is afhankelijk van het moment van opzeggen. De vergoeding bedraagt nooit meer dan de totale kosten van dat studiejaar.

Mogelijke vrijstellingen

Er zijn verschillende manieren om vrijstelling aan te vragen voor één of meer modules:

Op basis van diploma’s

Denk je op grond van een diploma of bewijs in aanmerking te komen voor een vrijstelling voor een of meer vakken, dien dan een vrijstellingsverzoek in bij de Toetsingscommissie van LOI Hogeschool. Het diploma mag niet ouder zijn dan 8 jaar.

Op basis van werkervaring

Denk je vrijstelling te kunnen krijgen voor een groot deel van de opleiding omdat je al werkt in het desbetreffende vakgebied? Dan kun je, voordat de opleiding start, via een validatietraject (EVC-traject) je kennis en competenties laten valideren. Je doorloopt dit traject bij een erkend EVC-bureau.

Na toekenning van een vrijstelling is deze nog 8 jaar geldig. Heb je een of meer vrijstellingen, dan krijg je in sommige gevallen korting op het college- en of examengeld.

Voor meer informatie over vrijstellingen, klik hier.

Kosten

Collegegeld

Je betaalt altijd maar 36 maanden collegegeld. Doe je langer dan drie jaar over de opleiding? Geen probleem! Je mag tot zes jaar over deze opleiding doen, zonder extra kosten. In die periode behoud je recht op online begeleiding en toegang tot alle online studiefaciliteiten.

Collegegeld thuisstudie : 30 x € 249,00
Inschrijfkosten en dossiervorming : € 75,00 (éénmalig)

Het genoemde collegegeld geldt voor de gehele opleiding, er worden tussentijds geen prijsverhogingen doorgevoerd. Het collegegeld kan per maand, per jaar (met 3% korting) of in één keer (met 3% korting) worden betaald.

Het collegegeld is inclusief:

  • Alle benodigde vakliteratuur.
  • Begeleiding door ervaren professionals, ook tijdens het afstudeertraject.
  • Onbeperkt toegang tot de online leeromgeving.
  • Drie jaar langer over de opleiding doen, zonder extra kosten.

Examenkosten

Examengeld: 30 x € 99,00

Voor dit bedrag mag ieder examen dat via LOI Hogeschool wordt afgenomen één keer worden afgelegd. Ook de praktijkopdrachten en het afstudeerproject zijn hierbij inbegrepen. Alleen voor eventuele herexamens worden extra kosten in rekening gebracht. Deze vind je hier.

Verlaag je studiekosten

Er zijn verschillende manieren waarop je je studiekosten kunt verlagen.

Levenlanglerenkrediet: studiefinanciering voor volwassenen

Iedereen tot 57 jaar kan tegen zeer gunstige voorwaarden geld lenen voor de financiering van een studie. Deze studiefinanciering voor volwassenen kan o.a. gebruikt worden voor alle HBO-bacheloropleidingen en Associate degrees van LOI Hogeschool. Je kunt een bedrag lenen tot maximaal de hoogte van het te betalen collegegeld, met een maximum van € 12.650,04 (studiejaar 2024-2025). Als er literatuur is inbegrepen, wordt dit afgetrokken van het te lenen bedrag. Meer informatie en de voorwaarden vind je hier.

Opleidingsbudget? Maak er gebruik van.

Steeds meer werkgevers bieden hun medewerkers een persoonlijk opleidingsbudget waarmee zij zich kunnen ontwikkelen in hun carrière. Of dat voor jouw werkgever ook geldt, kun je navragen bij je leidinggevende, nakijken in de arbeidsvoorwaarden of vragen bij de afdeling HR. Door gebruik te maken van het opleidingsbudget, kun je je opleiding vaak geheel of gedeeltelijk vergoed krijgen.

Betaalt de werkgever?

Vaak zijn werkgevers bereid de kosten voor een opleiding op zich te nemen. Een opleiding leidt immers tot meer kennis en beter functioneren op de werkvloer. Bovendien geldt er een zeer aantrekkelijke fiscale regeling. Scholingskosten zijn (onder bepaalde voorwaarden) voor de werkgever volledig fiscaal aftrekbaar. Daarnaast zijn werkgevers verplicht om door de wet of CAO verplichte opleidingen te vergoeden. Denk aan opleidingen op het gebied van veiligheid en arbeidsvoorwaarden, of het bijhouden van vakbekwaamheid. Betaalt de werkgever? Geef dit dan aan op het inschrijfformulier.

Levenlanglerenkrediet

Bij deze opleiding kun je onder voorwaarden gebruikmaken van het Levenlanglerenkrediet. Dit is een regeling van de overheid waarbij iedereen tot 57 jaar voordelig geld kan lenen voor een studie. Bekijk hier wat de voorwaarden zijn en hoe je het krediet aanvraagt.

Alles over het Levenlanglerenkrediet
Levenlanglerenkrediet

Bij deze opleiding kun je onder voorwaarden gebruikmaken van het Levenlanglerenkrediet. Dit is een regeling van de overheid waarbij iedereen tot 57 jaar voordelig geld kan lenen voor een studie. Bekijk hier wat de voorwaarden zijn en hoe je het krediet aanvraagt.

Alles over het Levenlanglerenkrediet

Extra voordelen voor LOI Hogeschoolstudenten

Als student van LOI Hogeschool profiteer je van heel veel voordeel. Speciaal voor onze studenten hebben we, als aanvullende service bij de opleiding, diverse extra’s geregeld die goed van pas komen bij de studie. Zo krijg je o.a. hoge kortingen op soft- en hardware via Surfspot en heel voordelig toegang tot de digitale collecties van de Koninklijke Bibliotheek.

Hoge korting op hard- en software

Studenten van LOI Hogeschool krijgen toegang tot Surfspot.nl. Surfspot is dé ICT-webwinkel waar studenten van hogescholen officiële software en andere ICT-producten tegen zeer lage prijzen kunnen aanschaffen. Je logt eenvoudig in met je studentgegevens en kunt direct hardware, software (o.a. anti-viruspakketten), cursussen en gadgets bestellen. Bovendien heeft Surfspot ‘one day toppers’; dagacties met extreem veel korting.

Surfspot

50% korting op het lidmaatschap van de Koninklijke Bibliotheek

Iedere Ad- of bachelorstudent van LOI Hogeschool komt automatisch in aanmerking voor 50% studentenkorting op lidmaatschap van de Koninklijke Bibliotheek. Voor slechts € 7,50 per jaar krijg je daarmee toegang tot de volledige digitale collectie en catalogi. Zo kun je duizenden artikelen en e-tijdschriften inzien. Ook is het mogelijk om boeken en tijdschriften van de Koninklijke Bibliotheek aan te vragen en (tegen een kleine vergoeding) te laten toesturen.

Voordelen voor werkgevers

Ben je werkgever en wil je een groepje werknemers laten opleiden? Bij LOI Zakelijk maken we de inschrijving graag voor je in orde. Indien gewenst kunnen we een programma op maat samenstellen. Dat doen we binnen de kaders van onze erkenningen en accreditaties. Zo ontstaat een eigen, erkende opleiding: relevant en actueel voor het bedrijf en flexibel te volgen door de medewerker. Ook verkorte trajecten op basis van werkervaring (EVC), opleidingstrajecten voor zij-instroom en door de wet of CAO verplichte opleidingen behoren tot de mogelijkheden. LOI Zakelijk biedt voor elke leerbehoefte een passend programma. Interesse? Neem contact met ons op.

Daarom LOI Zakelijk:
  • Flexibel, erkend en marktgericht onderwijs.
  • Maatwerk binnen de kaders van onze erkenningen.
  • Incompany, klassikaal of thuis studeren.
  • Goed te combineren met een baan.
  • Persoonlijke en directe begeleiding van topdocenten.

Kijk op loi.nl/zakelijk, bel of mail ons.

Inschrijven

Inschrijven is heel eenvoudig. Regel het direct online of neem contact op via 071 545 1234. Schrijf je nu in en start binnenkort.

Collegegeld thuisstudie
36 x € 249,00
Studielast
240 EC's
Type
HBO-bachelor, flexibel deeltijdonderwijs
Diploma
HBO-bachelorgetuigschrift
Erkenningen
NVAO, ministerie van OCW, ITK, Cedeo

Je kunt je opleiding binnen 14 kalenderdagen na inschrijving kosteloos herroepen (annuleren). Verder ga je nooit een langdurige verplichting aan. Bovendien zijn er geen tussentijdse prijswijzigingen.

Nog dagen! Laatste dag! Tot 4 dec!
Gratis film + VIP Deals

Maak je carrièredromen waar met een LOI-opleiding en profiteer direct van een unieke actie! Schrijf je in vóór 4 december 2024 en ontvang gratis een Pathé Thuis-film, want een goede studiebreak is nét zo belangrijk als je studie zelf. Een film kijken helpt je brein opladen, verlaagt stress en stimuleert creativiteit. En dat is nog niet alles! Als LOI-student krijg je ook toegang tot 250 exclusieve VIP Deals: hoge kortingen op mooie producten en uitjes, van een bluetooth speaker tot wellness-arrangement. Dit is het moment om je dromen waar te maken!

  • Gratis Pathé Thuis-film voor je studiebreak.
  • Honderden euro’s voordeel voor jou.
  • De allerbeste deals op topmerken.
  • Regelmatig nieuwe producten en uitjes.

Meer over deze actie

Vragen of persoonlijk advies?
071 – 545 1234

Heb je een vraag over een opleiding of over studeren bij de LOI? Of vind je het lastig om de juiste opleiding te kiezen? We helpen je graag!

Vragen? Bel ons!

We zitten voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00.

Studieadvies op maat

Het kiezen van de juiste opleiding kan best lastig zijn. Daarom geven onze studieadviseurs je graag vrijblijvend een persoonlijk studieadvies. Plan meteen een belafspraak in en we bellen je op een moment dat jou uitkomt.

Maak een afspraak

Je opleiding 14 dagen op proef

Blijkt de opleiding, om wat voor reden dan ook, toch niet bij je te passen? Dan kun je deze binnen 14 dagen kosteloos annuleren. Je betaalt dan alleen de kosten voor het terugsturen van het lesmateriaal. Je loopt dus geen enkel risico!